مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-17اقتصادي

دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است


بیش از دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است.

- سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا و رفع این بیماری شوم تعداد کار گاه های تولید ماسک توسط سپاه استان تجمیع شده است، گفت: در حال حاضر 100 کار گاه تولید ماسک در استان توسط سپاه استان فعال است.

وی اظهار کرد: سپاه زنجان با 125 گروه جهادی در تولید ماسک فعالیت می کنند و روزانه بیش از 6 هزار ماسک در این کار گاه ها تولید می شود.

جانشین سپاه استان زنجان، گفت: تمام ماسک های تولید شده پس از استریل در اختیار داروخانه ها ومراکز بهداشتی درمانی استان قرار می گیرد.

طهماسبی با بیان اینکه از تمام اقشار مختلف و بسیج در این کار گاه ها نسبت به تولید ماسک فعالیت می کنند، تاکید کرد: تاکنون بیش از دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج برای ریشه کنی بیماری کرونا در استان همچنان ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف استان را انجام می دهد، ابراز داشت: در استان تمام اقلام بهداشتی برای مردم به وفور وجود دارد.

جانشین سپاه استان زنجان، تصریح کرد: سپاه استان زنجان اقلام بهداشتی را در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است

دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است