مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-17سياسي

معرفی برترین خبرگزاری ها و خبرنگاران در ترویج علم نانو


در یازدهمین جشنواره رسانه و نانو که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های درمانی به صورت مجازی در لایو اینستاگرام ستاد نانو برگزار شد، - برترین خبرگزاری ها و خبرنگاران در حوزه ترویج علم نانو در کشور معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد نانو هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه ها اقدام به برگزاری جشنواره نانو و رسانه و تجلیل از رسانه های برتر، افراد با عملکرد برتر و آثار برتر در ترویج فناوری نانو می کند و یازدهمین جشنواره در 6 بخش صدا و سیما، خبرگزاری، پایگاه خبری ، روزنامه ، عکس و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

برترین آثار رسانه ای سال 98 از نگاه داوران به این شرح است: در بخش روزنامه ها رتبه اول، عسل اخویان طهرانی از روزنامه جام جم با اثری با عنوان آب کرمان؛ چه گوارا! رتبه دوم، ندا اظهری از روزنامه فرهیختگان با اثر صرفه جویی 24 میلیون دلاری در توربین های گازی برترین های آثار خبرگزاری ها رتبه اول میترا سعیدی کیا خبرگزاری مهر با اثر معرفی 15 محصول نانویی در صنعت نساجی/وقتی نانو در تاروپود پارچه تنیده می‎شود رتبه دوم، یوسف درویشی از خبرگزاری ایرنا با اثر آزمون سختی که نانویی ها سربلند از آن بیرون آمدند برترین های صدا و سیما رتبه اول،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین خبرگزاری ها و خبرنگاران در ترویج علم نانو

معرفی برترین خبرگزاری ها و خبرنگاران در ترویج علم نانو