مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-17سياسي

ایثارگران ارزش های تئوری انقلاب را محقق کردند


یک آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در مقام نظر و عمل از ارزش های دینی پاسداری کردند گفت: اگر نبود این اعتقاد و همراهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علی محبی یکی از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: امام خمینی(ره) بذر تئوریک انقلاب اسلامی را با بصیرت الهی بنیان نهاد و با کمک رزمندگان و شهدا آن را به درختی تنومند تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در مقام نظر و عمل از ارزش های دینی پاسداری کردند گفت: اگر نبود این اعتقاد و همراهی، ارزش های تئوری انقلاب محقق نمی شد.

این آزاده دوران دفاع مقدس که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نیز هست گریزی به رساله دکتری خود با عنوان حقوق اسرای جنگی در پرتو حقوق بشردوستانه زد و گفت: حقوق بشر وضعیتی عام دارد و نسبت به تمام انسان ها تعریف می شود، در حالی که حقوق بشردوستانه خاص دوران جنگ مربوط به حقوق اسرای جنگی است.

وی اضافه کرد: با وجود قوانین کافی در مورد حقوق اسرای جنگی، در اردوگاه های بعثی از جمله اردوگاه شماره 9 به طور آشکار حقوق اسرای ایرانی بارها و بارها نقض شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران ارزش های تئوری انقلاب را محقق کردند

ایثارگران ارزش های تئوری انقلاب را محقق کردند