مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-17اجتماعي

انتخاب صحیح منابع مطالعاتی، اولین گام در مسیر قبولی


جزوات آموزشی اساتید مؤسسه آموزش عالی ماهان با بالاترین آمار (بیش از 70 درصد) تطبیق با سوالات آزمون دکتری و ارشد 99 از این هفته در اختیار داوطلبان آزمون سال 1400 قرار خواهد گرفت.

- تهران- جزوات آموزشی اساتید مؤسسه آموزش عالی ماهان با بالاترین آمار (بیش از 70 درصد) تطبیق با سوالات آزمون دکتری و ارشد 99 از این هفته در اختیار داوطلبان آزمون سال 1400 قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به گفته بسیاری از رتبه های برتر آزمون های تحصیلات تکمیلی، اولین گام برای موفقیت در آزمون انتخاب منابع صحیح و مطالعه دقیق منابع و رجوع به اساتید متخصص رشته جهت رفع اشکال و مشاوره می باشد.

یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری گستردگی و پراکندگی منابع مطالعاتی می باشد به طوری که دانشجویان وقتی با کتاب های مرجع که بسیار قطور و حجیم هستند مواجه می شوند یا از ادامه مسیر صرف نظر کرده و یا به سراغ جزوه های مختصر و مفید می روند، در این بین بسیاری از افراد سودجو و بدون تجربه با سوءاستفاده از این شرایط اقدام به فروش جزوات آموزشی می کنند که به شهادت تجربه سالیان گذشته موجب تلف شدن وقت، انرژی و هزینه های مالی برای داوطلبان شده و نتیجه ای جز شکست داوطلبان به همراه نخواهد داشت چراکه دانشجویان با مطالعه این منابع و شرکت در آزمون با مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب صحیح منابع مطالعاتی، اولین گام در مسیر قبولی

انتخاب صحیح منابع مطالعاتی، اولین گام در مسیر قبولی