مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-17اقتصادي

تولید محلول های ضدعفونی کننده نانویی با قدرت ماندگاری بالا


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از تولید مواد ضد عفونی کننده غیرالکلی خبر داد و گفت: تفاوت این مواد با محلول های برپایه الکل این است که به سرعت سطوح را ضد عفونی می کنند و ماندگاری زیادی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سعید سرکار، امروز در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه که به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به طراحی و ساخت دستگاه الکتروریسی عنوان کرد: یک زمانی تنها اروپا تولیدکننده دستگاه نانو الیاف بود که خط تولید آن را به ایران در شرایط تحریم نمی فروختند و قیمت هر خط تولیدشان یک میلیون یورو بود.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو افزود: به همین دلیل محققان کشور توانستند دستگاه تولید کننده نانو الیاف را تولید و خط تولید فیلترهای نانو را راه اندازی کنند؛ به طوریکه اکنون به مرحله ای رسیدیم که به کره جنوبی صادر شده و بعد از آن قراردادی در راستای تحویل 10 دستگاه نانو الیاف به چین را منعقد کردیم.

وی ادامه داد: در راستای این قرار داد، تاکنون 6 دستگاه را در چین نصب کردیم و چند روز گذشته نیز 2 دستگاه دیگر را ارسال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام مجوزها و استانداردهای اروپایی برای این دستگاه اخذ شده است، بیان کرد: این دستگاه تمام خصوصیات دستگاه اروپایی را دارد در حالی که از قیمت پایینی نیز برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محلول های ضدعفونی کننده نانویی با قدرت ماندگاری بالا

تولید محلول های ضدعفونی کننده نانویی با قدرت ماندگاری بالا