مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-17سياسي

اختلاف عارفانه اصلاح طلبان!/ از اعلام آمادگی تا تلاش برای حفظ آبروی اصلاحات


توییت فرید مدرسی، فعال رسانه ای اصلاح طلب که از آغاز فعالیت انتخاباتی عارف و قرار داشتن محمدرضا تاجیک در راس کمپین انتخاباتی وی خبر می دهد، - گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: فضای سپهر سیاسی اصلاح طلبان که در انتخابات اسفند 1398 با شکست مواجه شدند، خیلی زودتر از اصولگرایان انتخاباتی شده است.

آنها در این فضا پس از انتخابات مجلس یازدهم، استعفای موسوی لاری و محمدرضا عارف از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، شاهد اختلاف های گوناگون برای مسئله انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اختلافاتی از جنس حمایت از نوری یا نبوی برای شعسا، حضور یا عدم حضور در انتخابات، حمایت از کاندیدای اجاره ای و عدم حمایت از سیاست ائتلافی از جمله این اختلاف هاست.

حالا توییت فرید مدرسی، فعال رسانه ای اصلاح طلب که از آغاز فعالیت انتخاباتی عارف و قرار داشتن محمدرضا تاجیک در راس کمپین انتخاباتی وی خبر می دهد، موج اختلافی تازه ای در این جریان ایجاد کرده است.

حسن رسولی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و از نزدیکان سیاسی محمدرضا عارف در این باره به نامه نیوز گفته است: آقای عارف یک بار به عنوان یک نامزد اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 حضور یافتند و سپس با کناره گیری شان زمینه ساز پیروزی آقای روحانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف عارفانه اصلاح طلبان!/ از اعلام آمادگی تا تلاش برای حفظ آبروی اصلاحات

اختلاف عارفانه اصلاح طلبان!/ از اعلام آمادگی تا تلاش برای حفظ آبروی اصلاحات