مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-17حوادث

950 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 946 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک بین نیروی انتظامی سمنان، خراسان جنوبی و گلستان خبر داد و گفت: - پنج نفر در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف 946 کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان، خراسان جنوبی و گلستان خبر داد و بیان کرد: این میزان مواد مخدر در یک نیسان وانت بود که در شهرستان شاهرود متوقف و مواد مخدر مذکور توقیف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات نیروی انتظامی نشان می داد که این محموله قرار بود از شمال شرقی کشور به سمت پایتخت روانه شود، افزود: به دلیل اهمیت موضوع، رد گیری این محموله مواد مخدر با حضور نیروهای خبره انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: عملیات هماهنگ و مشترک با حضور مأموران انتظامی استان های سمنان و گلستان به دستگیری پنج عضو این باند قاچاق مواد مخدر منجر شد.

حسنی با بیان اینکه در قالب این عملیات پلیسی سه خودرو شامل یک دستگاه نیسان وانت، یک دستگاه پراید و یک پژوی سواری توقیف شدند، ابراز کرد: در بازرسی صورت گرفته از نیسان 756 کیلوگرم تریاک، 148 کیلوگرم هرویین، 20 کیلوگرم شیشه و 22 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

950 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شد