مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-17سياسي

550 موقوفه منفعتی در خوزستان وجود دارد/ راه اندازی مرکز «افق»


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز «افق» در استان، گفت: 550 موقوفه منفعتی در استان وجود دارد و در قبال احیای موقوفه با هیچ دستگاه دولتی– شخصی تعارفی نداریم.

- اهواز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز افق در استان، گفت: 550 موقوفه منفعتی در استان وجود دارد و در قبال احیای موقوفه با هیچ دستگاه دولتی– شخصی تعارفی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام خاکباز ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: امسال عزاداری امام حسین در قالب بصیرت عاشورایی به خوبی توسط مردم و عاشقان اهل بیت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه 417 امامزاده واجب التعظیم، یک پیامبر و نبی در خوزستان میزبان عاشقان اهل بیت هستند، افزود: قریب به 13 نیت در موقوفات خوزستان وجود دارد که از برپایی عزاداری امام حسین (ع) و دیگر اهل بیت و امامزادگان، کمک به بیماران بی بضاعت، دانش آموز نیازمند، ساخت پل و خرید آب سردکن را شامل می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اینکه دستگاه مقدس اهل بیت 100 درصد یک نهاد ممتاز دینی و مردمی است، تصریح کرد: امامزادگان در اختیار خود مردم قرار دارند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 موقوفه منفعتی در خوزستان وجود دارد/ راه اندازی مرکز «افق»

550 موقوفه منفعتی در خوزستان وجود دارد/ راه اندازی مرکز «افق»