مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 15:152020-08-17فرهنگي

جشنواره های فجر با داوری اما بدون نمایش آنلاین برپا شود!


شاید بتوان این جشنواره ها را به گونه ای متفاوت برگزار کرد و فرم برگزاری این رویدادها همچون فرم برگزاری جوایز هنری برای یک دوره تغییر کند و بدین ترتیب با کمترین هزینه، - جشنواره‌های هنری به ویژه مجموعه جشنواره‌های فجر به عنوان مهم‌ترین رویدادی فرهنگی و هنری کشور در حالی همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند که به نظر می‌رسد می‌توان تمامی این رویدادها از جمله جشنواره ملی فیلم فجر را بدون نمایش آنلاین آثار برپا کرد و این رویدادها در چند مرحله با معرفی فیلم‌های منتخب، نامزدهای جوایز و اهدای جوایز به چهره‌های برتر در قالب مراسمی صرفاً با حضور منتخبین برپا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ با اوج گیری دوباره شیوع کرونا، از احتمال برپایی رویدادهای فرهنگی و هنری، به شدت فرو کاسته شد، به ویژه آنکه رییس جمهور و برخی مقامات ارشد کشور در ستاد ملی کرونا نسبت به عدم برگزاری چنین برنامه‌هایی تاکید کردند.

پس از لغو جشنواره جهانی فیلم فجر ـ که در همان دور نخست اوج‌گیری کرونا رخ داد ـ این پرسش پیش روی قرار گرفت که آیا وضعیت مشابهی برای دیگر رویدادهای سینمای ایران نیز رقم خواهد خورد، یا شرایط به گونه دیگری پیش می‌رود و با وجود ریسک بالا، شاهد برگزاری این رویدادهای پرتراکم خواهیم بود؟ جشنواره فیلم کوتاه تهران ـ که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های فجر با داوری اما بدون نمایش آنلاین برپا شود!

جشنواره های فجر با داوری اما بدون نمایش آنلاین برپا شود!