مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 19:252020-08-17سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


پایان چشم انتظاری پدر شهید پس از 373 ماه، تحویل منزل مسکونی به نوجوان جانباز مدافع سلامت، معلمی که «بابا خون داد» را آموزش داد، افزایش 1.

5 برابری داوطلبان کنکور در استان اصفهان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه 27 مرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: پایان چشم انتظاری پدر شهید پس از 373 ماه عباس بیدرام پدر شهید بزرگوار حسین بیدرام از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس راه آسمان را به جان نظر کرده و به فرزند شهید خود پیوست.

قول و قراری که عملی شد/ تحویل منزل مسکونی به نوجوان جانباز مدافع سلامت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: محمدحسن علی عسگر در صد عفونی معابر شهر پای خود را از دست داد که یک باب منزل با کمک خیریه قمر بنی هاشم زواره و خیرین با مبلغ 160 میلیون تومان خریداری شده و در اختیار این جانباز سلامت قرار گرفت.

ماجرای خبرِ دروغ مرگ تدریجی برای اسرای ایرانی/ معلمی که بابا خون داد را آموزش داد آزاده و جانباز 50 درصد کاشانی از ماجرای خبر دروغی می گوید که پس از پایان هشت سال دفاع مقدس، برای کاهش انگیزه و تضعیف روحیه اسرای ایرانی توسط رژیم بعث در اردوگاه های عراقی منتشر شد، خبری که دو سال طول کشید تا دروغ بودن آن اثبات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته