مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-17سياسي

ممنوعیت اشتغال مشمولان غایب وظیفه در موسسه های دولتی گچساران


فرمانده انتظامی گچساران از ممنوعیت اشتغال مشمولان غایب در موسسه های دولتی و عواقب ناشی از به کارگیری آنها و مجازات های تعیین شده و محرومیت های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی  در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر ماده 62قوانین و مقررات وظیفه عمومی استخدام مشمولان به طور کلی در وزارت خانه ها و موسسات وابسته به دولت، کارخانه ها و کارگاه ها و موسسات خصوصی بدون داشتن کارت پایان خدمت و معافیت ممنوع  است.

وی ادامه داد: به استناد ماده 63قوانین و مقررات وظیفه عمومی استخدام کننده یا استخدام کنندگان مشمولان غایب در وزارت خانه ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادها برای هریک از افراد اول و دوم به کسر نصف از حقوق از 6ماه الی یک سال و در صورت تکرار سه مورد یا بیشتر به انفصال دائم از خدمت توسط دادگاه صالحه محکوم خواهند شد.

فرمانده انتظامی گچساران در خصوص ماده 63مکرر (الحاقی 1390/08/22)نیز گفت:کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها ، بنگاه ها، مغازه ها و تعمیرگاه ها به کارگیری نمایند توسط نیروی انتظامی، وزارت خانه های تعاون و کار ورفاه اجتماعی،  صنعت و معدن وتجارت شناسایی و به محاکم صالحه قضایی معرفی می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اشتغال مشمولان غایب وظیفه در موسسه های دولتی گچساران

ممنوعیت اشتغال مشمولان غایب وظیفه در موسسه های دولتی گچساران