مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 01:452020-08-17پزشكي

کمبود ماسک در ایلام وجود ندارد/استاندارد ماسک ها قابل قبول است


سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به اینکه کمبود ماسک در ایلام وجود ندارد، گفت: استاندارد ماسک های تولیدی در استان قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدرحیمی شامگاه دوشنبه در جمع اصحاب رسانه که در فضای مجازی صورت گرفت، اظهار کرد: قبل از ورود ویروس کرونا به کشور، واحد تولیدی ماسک در استان ایلام وجود نداشته است ولی در حال حاضر 32 واحد تولیدی در زمینه ماسک در استان ایلام فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در زمینه استاندارد بودن ماسک های تولید شده در استان، مرجع این کار دانشگاه علوم پزشکی است و نظارت بر کار تولید ماسک ها انجام می شود.

محمدرحیمی با اشاره به اینکه ماسک های تولیدی در استان که در شبکه داروخانه ای در حال توزیع هستند از استاندارد قابل قبولی برخوردار هستند، افزود: خوشبختانه هم اکنون کمبود ماسکی هم در استان وجود ندارد.

وی گفت: هم اکنون ماسک به اندازه کافی در داروخانه های استان موجود است و در صورت نیاز و کمبود، از دیگر استان های کشور نیز می توانیم نیاز استان را در زمینه ماسک تامین کنیم.

سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای فصل پاییز و تولید ماسک در استان، افزود: در کل کشور کمبود پارچه تولید ماسک وجود دارد چراکه فقط دو واحد تولیدی در سطح کشور تامین کننده پارچه واحدهای تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماسک در ایلام وجود ندارد/استاندارد ماسک ها قابل قبول است

کمبود ماسک در ایلام وجود ندارد/استاندارد ماسک ها قابل قبول است