مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-17اقتصادي

شناسنامه؛ نیاز ملیله برای شناخته شدن جهانی


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: برای شناساندن ملیله به بازارهای جهانی، باید برای ملیله و استادکار شناسنامه تعیین شود.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: برای شناساندن ملیله به بازارهای جهانی، باید برای ملیله و استادکار شناسنامه تعیین شود.

علی یگانه فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دبیرخانه شهر جهانی ملیله زنجان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان آمادگی همکاری در بخش های مختلف برای توسعه تولید و معرفی ملیله را دارد؛ به طوریکه اتاق می تواند در بحث صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله همکاری و فعالیت داشته باشد.

وی افزود: شناسایی و تبلیغ این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شناساندن ملیله باید در پیمان های شهری و جانمایی و المان ها، کار بیشتری صورت گیرد.

معرفی ملیله نیازمند کارهای تبلیغاتی از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی و معرفی رسانه ای محصول است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر معرفی محصول، معرفی استادکارهای ملیله موضوع مهمی بوده و در پذیرش و اعزام هیئت های تجاری به استان نیز می توان از این محصول به عنوان هدیه برای معرفی هرچه بیشتر استفاده کرد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان، با تاکید بر اینکه توسعه و تجاری سازی محصول ملیله، نیازمند تشکیل تیم تخصصی برای طراحی و ساخت و نیز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه؛ نیاز ملیله برای شناخته شدن جهانی

شناسنامه؛ نیاز ملیله برای شناخته شدن جهانی