مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-17سياسي

پای کار حسین(ع) ایستاده ایم/ شهر محرم در مهستان


در امتداد خیابان انقلاب، بعد از رد کردن مغازه های مختلف، در دل پاساژی به نام «مهستان» همیشه حال و هوای محرم برپاست، همیشه ذکر حسین جاری است، - در امتداد خیابان انقلاب، بعد از رد کردن مغازه های مختلف، در دل پاساژی به نام مهستان همیشه حال و هوای محرم برپاست، همیشه ذکر حسین جاری است، همیشه بیرق حسین روی دیوارها چشم نوازی می کند.

مجله مهر _ مرضیه کیان: صدای ذکر حسین حسین در میان شور سینه زنی با مداحی حاج محمود کریمی در گوش می پیچد… تمام دیوارها پر است از سیاهی ها و کتیبه ها.

هر جا چشم می چرخانی، شعر محتشم می خوانی: باز این چه شورش است که در خلق عالم است… عطر حرمی که در فضا پیچیده، آدم را هوایی می کند.

روحت پر می کشد سوی کربلا، سوی هیئت، سوی محرم؛ انگار اینجا حسینیه ای دائمی است برای خودش.

در امتداد خیابان انقلاب، بعد از اینکه کتابفروشی ها و مغازه های مختلف را رد می کنی، در دل پاساژی به نام مهستان همیشه حال و هوای محرم برپاست، همیشه ذکر حسین جاری است، همیشه بیرق حسین روی دیوارها چشم نوازی می کند.

ساختمانی 9 طبقه در غرب تهران، که با زیر زمین آن 3 طبقه اش تجاری است و مخصوص فروش محصولات فرهنگی و مذهبی؛ پاساژ مهستان هم مانند بازار پرچم (که یکی از بازارهای بزرگ نزدیک به بازار بزرگ تهران است) مرکز فروش لوازم مربوط به مناسبت های مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کار حسین(ع) ایستاده ایم/ شهر محرم در مهستان

پای کار حسین(ع) ایستاده ایم/ شهر محرم در مهستان