مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-18ورزشي

خانه جوان ظرفیتی برای جلب مشارکت های اجتماعی این قشر است


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: خانه جوان ظرفیتی برای استفاده سازمان های مردم نهاد در راستای مشارکت های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گلاویژ فتاحی شامگاه دوشنبه در نشست مشارکتی اصحاب رسانه که با موضوع پنجره جمعیتی، مشارکت اجتماعی در خانه جوان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از اواخر سال 98 سلسله نشست های مطالبه گری از اصحاب رسانه را برای کسب سیاست گذاری ها و رسیدن به مفاهیم مشخص از جوان اعمال کرده ایم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با ت جه به جایگاه اجتماعی که دارند جزو قشری در جامعه هستند که افراد جامعه به آنها رجوع می کنند، مشارکت در بحث جمعیتی به گونه ای است که صد درصد افراد جامعه اهل مشارکت اجتماعی نیستند و وظیفه ما هموار کردن راه برای مشارکت اکثریت مردم در جامعه است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه برای توسعه کشور و استان پنجره طلایی جمعیتی باید در مورد توجه ویژه ای قرار گیرد، ادامه داد: نگاه ویژه جوانان می تواند بسیار به توسعه و افزایش شاخص های آماری در جامعه کمک کند.

فتاحی با بیان اینکه خانه جوان ظرفیتی برای استفاده سازمان های مردم نهاد در راستای مشارکت های اجتماعی است، یادآور شد: خانه جوان استان از سه باشگاه مدیران جوان، پیشگامان جوان و سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان ظرفیتی برای جلب مشارکت های اجتماعی این قشر است

خانه جوان ظرفیتی برای جلب مشارکت های اجتماعی این قشر است