مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-18بين الملل

مفتی قدس: نماز خواندن اماراتی ها در مسجد الاقصی حرام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مفتی قدس و سرزمین های فلسطینی اعلام کرد که به موجب فتوایی که سال 2012 درباره سازشگران با اسراییل صادر کرده است، - مفتی اعظم قدس به دنبال اعلام سازش امارات با رژیم صهیونیستی با صدور فتوایی سفر اماراتی ها به قدس و نماز خواندنشان در مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مفتی قدس و سرزمین های فلسطینی اعلام کرد که به موجب فتوایی که سال 2012 درباره سازشگران با اسراییل صادر کرده است، نماز اماراتی را در مسجد الاقصی ممنوع اعلام می کند.

شیخ محمد حسین در گفتگو با خبرگزاری رسمی آلمان گفت که در سال 2012 فتوایی صادر کرده است که اجازه سفر به قدس و مسجد الاقصی را بر اساس موازین مشخصی داده بود که در بین آن ها سازش گری نبوده است.

وی افزود: از آنجایی که توافق میان امارات و اسراییل نشانه های سازش را به همراه دارد، سفر به قدس برای اماراتی ها ممنوع است .

مفتی قدس گفت: سفر به قدس در راستای سازش با اسراییل حرام است، زیرا اجرای معامله قرن محسوب می شود که قدس را از فلسطینیان سلب کرده است .

رژیم صهیونیستی و امارات پنجشنبه گذشته در مورد عادی سازی کامل روابط با یکدیگر به توافق رسیدند و قرار شده که در هفته های آینده تل آویو و ابوظبی توافق نامه های متعددی را در زمینه های سرمایه گذاری، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی قدس: نماز خواندن اماراتی ها در مسجد الاقصی حرام است

مفتی قدس: نماز خواندن اماراتی ها در مسجد الاقصی حرام است