مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-18اجتماعي

طراحی و ساخت شیرآب شنیداری هوشمند برای اولین بار در ایران


با تلاش سه ماهه سه نفر از دانش آموزان عضو کانون خلاقیت،نوآوری و شکوفایی پارک علم و فناوری کرمان شیرآب شنیداری هوشمند برای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شد.

- اولین دستاورد دانش آموزان عضو کانون خلاقیت و شکوفایی پارک علم و فناوری کرمان طراحی و ساخت شیرآب شنیداری هوشمند برای اولین بار در ایران ایسنا/کرمان با تلاش سه ماهه سه نفر از دانش آموزان عضو کانون خلاقیت،نوآوری و شکوفایی پارک علم و فناوری کرمان شیرآب شنیداری هوشمند برای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شد.

محمد حسن زاده دانش آموز نخبه کرمانی در پایه دوازدهم ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل است که به کمک دو نفر از دوستانش موفق به ساخت شیرآب غیر تماسی و شنیداری هوشمند شده است.

این دانش آموز نخبه کرمانی گفت: شیر آب طراحی شده از طریق صحبت کردن قادر به اجرای دستورات است، علاوه بر این شیر طراحی شده قابلیت باز و بسته شدن از طریق سنسورهای مادون قرمز بدون تماس دست را دارد.

وی با اشاره به اینکه این نوآوری علاوه بر اینکه می تواند در صرفه جویی آب نقش موثری داشته باشد، به دلیل عدم تماس با شیر آب در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سایر آلودگی ها موثر است مطرح کرد: در طراحی این دستگاه از امکانات مکانیکی، الکترونیکی و برنامه نویسی استفاده شده است، با استفاده از نرم افزارهای برنامه نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت شیرآب شنیداری هوشمند برای اولین بار در ایران

طراحی و ساخت شیرآب شنیداری هوشمند برای اولین بار در ایران