مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-18سياسي

اقدامات دولت در حوزه آبزی پروری شهرستان گناوه چشمگیر است


اقدامات خوبی در زمینه توسعه آبزی پروری به ویژه پرورش میگو و صنایع مرتبط با آن در شهرستان گناوه در سایت های حله، رود شور جنوبی و شمالی و بندر ریگ صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در بازدید از سایت پرورش میگو حله شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت اقتصاد و توجه به اقتصاد مقاومتی، در کشور و استان بوشهر و شهرستان گناوه گام های بلندی برداشته شده و پروژه های خوبی در نظر گرفته شده است.

فرماندار گناوه افزود: اتکا به تولیدات داخلی یکی از مؤلفه های اقتدار کشور است و امروز نیاز کشور به کارآفرینانی است که در این حوزه ها سرمایه گذاری می کنند.

مهرجو تصریح کرد: امروز کارآفرینان و تلاشگران حوزه اقتصادی کشور همانند ایثارگران جبهه های دفاع مقدس در جبهه جنگ اقتصادی با تمام توان در حال جهاد و تلاش هستند تا چرخ های اقتصادی کشور را به چرخش درآورند و فرامین رهبری را در تحقق اقتصاد مقاومتی تحقق بخشند.

فرماندار گناوه یادآور شد: اقدامات خوبی در زمینه توسعه آبزی پروری به ویژه پرورش میگو و صنایع مرتبط با آن در شهرستان گناوه در سایت های حله، رود شور جنوبی و شمالی و بندر ریگ صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت در حوزه آبزی پروری شهرستان گناوه چشمگیر است

اقدامات دولت در حوزه آبزی پروری شهرستان گناوه چشمگیر است