مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-18بين الملل

مسئول حماس: توافق امارات، نابودی «اسراییل» را به تعویق نمی اندازد


عضو دفتر روابط بین الملل جنبش حماس فلسطین، ضمن وقیحانه خواندن اقدام امارات در توافق با صهیونیستها، تأکید کرد که دشمن صهیونیست نیز دیر یا زود نابود خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باسم نعیم وزیر اسبق بهداشت فلسطین تأکید کرد که امارات از رهگذر توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمامی تابوهای جهان عرب درباره مسئله فلسطین را در هم شکست.

نعیم که عضو دفتر روابط بین الملل جنبش حماس فلسطین است، تأکید کرد، علنی کردن این توافق، غافلگیر کننده نبود، ولی از نظر فرم و زمان، وقیحانه بود .

وی با انتشار یادداشتی در شبکه خبری الجزیره ، تصریح کرد، هر کس طی سالهای گذشته پیگیر اخبار عادی سازی روابط باشد، به خوبی شاهد تلاش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه امارات خواهد بود.

این مسئول فلسطینی ادامه داد، امارات در سالهای اخیر، همه ارزشهای ملی، مذهبی و تاریخی منطقه را کنار گذاشته است تا از این طریق بتواند در نقشه بین الملل جایگاهی پیدا کند، هر چند که این مسئله علیه ملتهای منطقه و آینده آنان باشد.

نعیم بر این باور است، حکام امارات نمی دانند که در بخش اشتباه تاریخ ایستاده اند و اینکه چنین تلاشهای مذبوحانه ای برای طولانی کردن عمر رژیم صهیونیستی، به شکست منتهی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول حماس: توافق امارات، نابودی «اسراییل» را به تعویق نمی اندازد

مسئول حماس: توافق امارات، نابودی «اسراییل» را به تعویق نمی اندازد