مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-18اقتصادي

شهرک صنعتی غیردولتی سامیان ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت از حل مشکل واگذاری زمین برای ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در سامیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در سومین جلسه مدیریتی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان  اظهار کرد: شرایط واگذاری زمین 45 هکتاری در شهرک آرتاویل گوهر ایرانیان مهیا شده و این پروژه در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شود.

وی به ضرورت تسلط مدیران بر قوانین حوزه خود اشاره کرد و افزود: قوانین و آیین نامه های بازدارنده در حوزه تولید و اشتغال باید احصا شود و آیین نامه های بازدارنده در صورت نیاز در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: مشکلات طرح ها و واحدهای اقتصادی که در کمیته حمایت قضایی مطرح شده و مصوبه ای دارند نباید مجددا در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و یا مرکز خدمات سرمایه گذاری مطرح شوند.

  وی بیان کرد: مشکل حریم قنات شهرک صنعتی نئوپان خلخال نیز پیگیری و مقدمات صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی نئوپان خلخال نیز فراهم شده است.

عزیزی تأکید کرد: از این پس چنانچه در روستاها، زمین متعلق به خود سرمایه گذار باشد و مشکلی در تغییر کاربری نداشته باشد، نیاز به استعلام از شرکت شهرک های صنعتی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی غیردولتی سامیان ایجاد می شود

شهرک صنعتی غیردولتی سامیان ایجاد می شود