مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-18اقتصادي

2238میلیارد تومان از املاک مازاد فارس آماده مولدسازی است


براساس آمارهای ارائه شده در حوزه مولد سازی و فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی 2 هزار و 238 میلیارد تومان املاک آماده مولد سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی دوشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه یکی از روش های پرداخت مطالبات معوق دستگاه های اجرایی، تأمین اعتبار از طریق فروش املاک مازاد است بیان کرد: یکی از روش هایی که در پرداخت مطالبات بازنشستگان و حقوق معوق کارکنان دستگاه های اجرایی در قانون دیده شده است فروش املاک مازاد و مولدسازی این املاک است که دستگاه های اجرایی بایستی در معرفی املاک مازاد خود که امکان مولدسازی در آن وجود دارد همکاری لازم را با دستگاه های متولی داشته باشند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: با توجه به قانون بودجه کشور اگر دستگاه ها به صورت خود اظهاری املاک مازاد خود را معرفی کنند امکان بازگشت بودجه فروش این املاک به وزارتخانه و دستگاه مربوطه فراهم است اما اگر این مهم صورت نگیرد از طریق دستگاه های نظارتی نسبت به شناسایی املاک مازاد اقدام خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: از جمله اهدافی که این طرح به دنبال تحقق آن است از بین بردن گره های مختلف در حوزه اعتبارات است این در حالی است که می توان از این فرصت در راستای جبران کمبودهای موجود در دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2238میلیارد تومان از املاک مازاد فارس آماده مولدسازی است

2238میلیارد تومان از املاک مازاد فارس آماده مولدسازی است