مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-18اجتماعي

اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان بویراحمد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ازجمله امامزاده مختار و امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج خبر داد.

- هادی خورشیدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: به مناسبت ماه محرم طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان بویراحمد اجرا می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: با برافراشتن پرچم سیاه بر فراز بقاع متبرکه در یاسوج به استقبال آیین عزاداری ماه محرم خواهیم رفت.

وی افزود: این مراسم روز پنج شنبه 30 مرداد ماه به صورت نمادین در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج برگزار می شود.

این مسوول با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ماه محرم تصریح کرد: محل برگزاری مراسمات عزاداری در بقاع متبرکه شهرستان بصورت مستمر ضدعفونی می شود و تمهیداتی انجام می پذیرد که در هنگام ورود و خروج عزاداران از مجالس هیچ گونه تجمع مردمی وجود نداشته باشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: علاوه بر حضور مبلغان دینی در مراسمات از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عاشورا بهره می گیریم.

 خورشیدیان خاطرنشان کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم متناسب با شرایط ویژه کرونا در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان بویراحمد

اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان بویراحمد