مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-18سياسي

کاروانسرای شاه عباسی زنجان؛ میراثی خاک خورده در انتظار سرمایه گذار


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اعلام آمادگی این اداره کل برای جذب سرمایه گذار در راستای احیای کاروانسرای شاه عباسی نیک پی خبر داد.

- کاروانسرای شاه عباسی زنجان؛ میراثی خاک خورده در انتظار سرمایه گذار ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اعلام آمادگی این اداره کل برای جذب سرمایه گذار در راستای احیای کاروانسرای شاه عباسی نیک پی خبر داد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمک های مومنانه در ماه محرم باید بر اساس نیت واقفان انجام شود و تلاش داریم با اقدامات منسجم و سامان یافته بتوانیم علاوه بر کمک به نیازمندان، حفظ نماد یوم العباس و عزت و عظمت حسینیه اعظم را نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان اکیپ هایی را برای جمع آوری نذورات تدارک دیده و هماهنگی لازم با بانک ها انجام شده است، ابراز کرد: از طریق شماره حسابی که اعلام می شود، مردم خارج استان نیز می توانند نذورات خود را پرداخت کنند و در مجموع اجرای هرچه بهتر برنامه های ماه محرم به خلاقیت و ابتکار متولیان امر بستگی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در مورد کاروان سرای تاریخی شاه عباسی نیک پی که موقوفه بوده و در حال حاضر متروکه شده است، تصریح کرد: اکنون، فردی که از این محل نگه داری می کند، بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای شاه عباسی زنجان؛ میراثی خاک خورده در انتظار سرمایه گذار

کاروانسرای شاه عباسی زنجان؛ میراثی خاک خورده در انتظار سرمایه گذار