مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-18سياسي

جاده های استان وضعیت مطلوبی ندارد/لزوم کمک بلاعوض به فعالین گردشگری


اردبیل_ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نمایندگان اردبیل در نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار رفع مشکلات راه آهن اردبیل- میانه، - آب شرب عنبران و جبران آسیب های کرونا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور شامگاه دوشنبه با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار کرد که در این جلسه حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس مجمع نمایندگان استان و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور را در جریان مشکلات به وجود آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا و پروژه راه آهن اردبیل- میانه و همچنین جیره بندی آب در عنبران قرار دادند و بر رفع معضلات موجود در استان تاکید کردند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در این نشست عنوان کرد: استان اردبیل بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی مشکل آب شرب دارد، آب شرب شهرستان اردبیل بهداشتی نیست و هر مقدار بودجه جهت حل این مشکل لازم باشد اختصاص دهید.

افزایش سرطان معده در استان به دلیل ناسالم بودن آب شرب وی ادامه داد: سرطان معده در استان اردبیل رتبه اول کشوری و در جهان رتبه سوم را دارد که این بر می گردد به عدم سالم بودن آب شرب این استان که نیاز است با تخصیص بودجه لازم به این معضل پایان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان وضعیت مطلوبی ندارد/لزوم کمک بلاعوض به فعالین گردشگری

جاده های استان وضعیت مطلوبی ندارد/لزوم کمک بلاعوض به فعالین گردشگری