مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-18فرهنگي

ایجاد نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرچهان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ایجاد نمایندگی اداره کل در سرچهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر سهرابی صبح سه شنبه در ششمین جلسه سه شنبه های تکریم استان فارس که به میزبانی خانواده شهید ولی طلایی از شهرستان سرچهان و به همت کانون فرهنگی هنری آدینه این شهرستان برگزار شد، گفت: سه شنبه های تکریم باعث شده که سعادت پیدا کنیم که حتی به شکل ویدئو کنفرانس در منزل یکی از شهدا حضور یابیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه برنامه سه شنبه های تکریم ، ابتکاری نو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: مسئولین وظیفه دارند که از نزدیک به دیدار خانواده شهدا بروند و پند و اندرزهای خانواده شهدا را بشنوند و آن را سرلوحه کار خوش قرار دهند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه شهدا آرامش و آسایش خود را گرفتند تا ما در آرامش و آسایش باشیم، افزود: باید قدردان و رهرو شهدای عزیز و گرانمایه باشیم.

وی تاکید کرد: به زودی نمایندگی اداره کل را راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم به برکت خانواده شهدا کارهای فرهنگی را در سرچهان اجرایی کنیم.

سهرابی با یادآوری این مطلب که مادر شهید با صداقت و خلوص و مهربانانه از خاطرات فرزند شهیدش می گفت، افزود: راهی که فرزند عزیز انتخاب کرد راه سرور و سالار شهیدان (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرچهان

ایجاد نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرچهان