مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-18سياسي

20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شد


معاون دادستان یزد از پلمب 20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد خبر داد و گفت: این واحدها سلامت شهروندان را در معرض تهدید قرار داده بودند.

- محمد نعیمی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی فعالیت ها از جمله پرورش و نگهداری دام و طیور در مناطق مسکونی شهر ممنوع است زیرا علاوه بر آسیب به بدنه شهری، حقوق شهروندان از جمله حق سلامت را تضییع می کند.

وی افزود: به طور کلی هدف دادستانی یزد تقویت فعالیت های اقتصادی در چهارچوب قانون و فعال سازی ظرفیت های قانونی برای حمایت هرچه بیشتر از قانون مداران در شهر یزد است و با اقدامات دستگاه های اجرایی به ویژه مدیریت شهری راه برای متخلفین سد می شود.

نعیمی نژاد عنوان کرد: مطابق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، مشاغل مزاحم شهری می بایست ساماندهی شوند و رسالت قوه قضاییه کمک به انجام اقداماتی برای خروج زمینه سازان ایجاد مسائل غیر بهداشتی و زیست محیطی از شهرهاست و در مقابل حمایت از ایجاد شهرک های تخصصی مشاغل مزاحم شهری با سیاستهای تشویقی برای صاحبان این مشاغل است.

وی بیان کرد: محله صدرآباد (کشتارگاه قدیم) باید مطابق قانون از هر نوع فعالیت در زمینه نگهداری و پرورش دام و طیور پاکسازی شود و این اقدام از امروز با پلمب و انتقال واحدهای دامداری غیرمجاز آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شد

20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شد