مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-18اجتماعي

سنگفرش روستای تاریخی کندوان بهسازی می شود


معاون میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بهسازی و ساماندهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان خبر داد.

- معاون میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بهسازی و ساماندهی سنگفرش روستای تاریخی کندوان در شهرستان اسکو در راستای تسهیل تردد مردم محلی و گردشگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علیرضا قوچی در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم مطالعات و عملیات مرمتی کران های روستای کندوان، افزود: طی سال های اخیر برخی از کران های روستای کندوان دچار شکست شده اند که میراث فرهنگی استان و پایگاه میراث فرهنگی این روستا در راستای بهبود وضعیت و جلوگیری از تداوم شکست ها، مطالعات و عملیات مرمتی را در دستور کار قرار داده و عملیات فوق توسط افراد فنی و متخصص در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با توجه به لزوم رسیدگی به سنگفرش روستای کندوان، بهسازی و ساماندهی یکهزار مترمربع از سنگفرش روستا در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی قرار دارد.

قوچی ادامه داد: خانه های دستکند روستای تاریخی کندوان همه ساله پذیرای گردشگران بی شماری است که از جای جای ایران و سایر کشورهای جهان برای تجربه یک شب زندگی در خانه های سنگی و سفر به اعماق تاریخ به این روستا سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگفرش روستای تاریخی کندوان بهسازی می شود

سنگفرش روستای تاریخی کندوان بهسازی می شود