مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-18سياسي

باید از ظرفیت های محلی برای موفقیت طرح های شهری استفاده کرد


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای پایلوت طرح کاپ در منطقه 16،بر لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی و تشویق آنها در این زمینه تاکید کرد.

- رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای پایلوت طرح کاپ در منطقه 16،بر لزوم استفاده از ظرفیتهای مردمی و تشویق آنها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی با حضور درمنطقه 16، شهرداری تهران به بررسی آخرین وضعیت اجرای پایلوت طرح کاپ در این منطقه پرداخت.

در این دیدار که مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و شینا انصاری مدیرکل اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران نیز حضور داشتند، سید آرش حسینی میلانی انجام طرح کاپ را یک گام مهم در آغاز موضوع تفکیک از مبداء در تهران دانست و گفت: شهرداری در گذشته اقداماتی برای تفکیک از مبدا به شکل مقطعی انجام داده بود اما هیچ گاه مدیریت شهری همانند اکنون و در این سطح، عزمش را برای تفکیک پسماند از مبداء جزم نکرده است.

وی با اشاره به برنامه سوم توسعه شهر تهران اظهار داشت: در برنامه سوم توسعه شهری، شورای شهر تکلیفی را برعهده شهرداری گذاشته مبنی بر آنکه مدیریت شهری موظف به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت های محلی برای موفقیت طرح های شهری استفاده کرد

باید از ظرفیت های محلی برای موفقیت طرح های شهری استفاده کرد