مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-18اقتصادي

تکمیل آسانسورهای ایستگاه مترو مولوی/بهره برداری از پست برق شرقی خط 7


مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به افتتاح پست برق شرقی خط 7 مترو طی روز های آینده گفت: همزمان با این افتتاح، آسانسورهای ایستگاه مولوی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام درباره افتتاح و بهره برداری از پست برق شرقی خط 7 مترو تهران طی روز های آینده اظهارداشت: با راه اندازی پست برق شرقی خط 7 امکان تأمین برق پایدار برای این خط فراهم شده و با تغذیه پست های یکسو کننده ایستگاه ها (RS) و نیز تامین ناوگان، امکان کاهش سرفاصله قطارها میسر می شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با تاکید بر اینکه افتتاح و بهره برداری از این پست برق تاثیر بسزایی بر تامین ایمنی خط 7 مترو تهران خواهد داشت، گفت: راه اندازی ایستگاه هایی که طی 6 ماهه دوم سال جاری در خط 7 صورت می گیرد، بدون راه اندازی این پست میسر نبود.

وی افزود: برای راه اندازی پست برق شرقی خط 7 در مجموع 30 کیلومتر کابل کشی انجام شده است و بخش عمده ای از تجهیزات آن همانند کابل ها و سرکابل ها، برق گیرها و ترانس ها ساخت داخل است.

به گفته مدیرعامل شرکت مترو، خط 7 مترو تهران با دارا بودن پست های برق یکسو کننده ایستگاه ها  (RS) در ایستگاه های صنعت، تربیت مدرس، شهید نواب صفوی، کمیل، هلال احمر، مهدیه، مولوی و بسیج، دارای ایمنی و استاندارد مطلوبی در تامین و پشتیبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آسانسورهای ایستگاه مترو مولوی/بهره برداری از پست برق شرقی خط 7

تکمیل آسانسورهای ایستگاه مترو مولوی/بهره برداری از پست برق شرقی خط 7