مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-18سياسي

تأکید رییس مجلس بر ناکارآمدی قوانین شهرداری ها


در زمینه تسریع در اصلاح قانون شهرداری ها، توصیه های لازم انجام شده و به همین منظور اصلاح ساختاری در زمینه درآمد پایدار شهرداری ها امری ضروری و لازم است.

- مشهد - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه تسریع در اصلاح قانون شهرداری ها، توصیه های لازم انجام شده و به همین منظور اصلاح ساختاری در زمینه درآمد پایدار شهرداری ها امری ضروری و لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی خراسان رضوی، علی محمد اله یاری در دیدار غیر رسمی با دکتر محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تسریع قانون جامع مدیریت شهر و روستا، گفت: ضرورت جدی بازنگری قوانین درآمدهای پایدار شهرداری ها و رفع مشکلات عدیده ای که شهرداری ها با آن ها روبرو هستند از موارد مهم مورد درخواست شوراهای کل کشور می باشد.

عضو شورای عالی استان های کشور اظهار کرد: از دیگر چالش های پیش رو در این زمینه می توان به فاصله زیاد بین قوانین موضوعی تصویب شده در حوزه شوراها، عدم استفاده از ظرفیت قانون اساسی، عدم تناسب وظایف شوراها، عدم پاسخگویی چارت شهرداری ها با وظایف جدید شهرداری ها، لزوم اصلاح قوانین موجود و بخش نامه ها و دستورالعمل ها، لزوم اصلاح ساختار تهیه طرح های جامع و تفصیلی شهرداری ها که هم اکنون در تمام دنیا منسوخ شده است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس مجلس بر ناکارآمدی قوانین شهرداری ها

تأکید رییس مجلس بر ناکارآمدی قوانین شهرداری ها