مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-18دانش

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل تاسیس می شود


مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل در پنجاهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری به تصویب رسید.

- مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل در پنجاهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجاهمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی وحدت دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و دیگر اعضا برگزار شد که در این جلسه مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل صادر شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل با هدف حمایت های مالی، علمی و پشتیبانی از فناوران، نوآوران و محققان استان اردبیل در تبدیل ایده های فناورانه به محصولات تجاری با سرمایه ثبتی 100 میلیارد ریال و با مشارکت 37 درصدی بخش دولتی و 63 درصدی بخش خصوصی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، این صندوق برنامه دارد در حوزه اعطای انواع تسهیلات مالی، عاملیت و مدیریت مالی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر به متقاضیان خدمات ارائه کند.

استان اردبیل دارای 94 واحد فناور، 215 هسته فناور موجود در مرکز رشد، 27 شرکت دانش بنیان، حدود 60 مرکز آموزش عالی و بیش از 60 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل تاسیس می شود

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اردبیل تاسیس می شود