مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-18بين الملل

آشوری: توافق امارات با صهیونیست ها پشت پا زدن به ملت فلسطین است


توافق امارات با صهیونیست ها به رسمیت شناختن تمامی جنایاتی است که این رژیم غاصب در حق ملت فلسطین روا داشته است.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: توافق امارات با اسراییل در ادامه تلاش ها برای عادی سازی روابط اعراب با صهیونیست ها در قالب یک پروژه کلان منطقه ای با طراحی آمریکایی ها صورت می گیرد ولی اماراتی ها بزودی متوجه اشتباه خود و توطئه های صهیونیست ها بر علیه خود آنها نیز خواهند شد.

وی افزود: این توافق به معنای پشت پا زدن به تمامی آرمان و اهداف ملت مظلوم فلسطین است که بیش از 6 دهه در تلاش برای تأمین حقوق خویش و دفاع از سرزمین شان هستند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با بیان این که همنشینی با صهیونیست ها موجب بقای حکومت های سیاسی نشده و نخواهد شد، خاطرنشان کرد: انباشت ثروت در حوزه جنوب خلیج فارس سبب شده تا آمریکایی ها به دنبال بازکردن پای صهیونیست ها به این حوزه نیز باشند و آن را با اهداف امنیتی در هم آمیخته اند.

آشوری اضافه کرد: راهبرد ایران در منطقه همواره بر پایه صلح و برادری با همسایگان پیرامونی خویش بوده است و ما هیچ گاه در منطقه متجاوز به حقوق همسایگان مان نشده ایم اما طراحی خطرناکی از ناحیه صهیونیست ها برای ایجاد مخاطره در امنیت و ثبات در منطقه صورت گرفته که اولین قربانیان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: توافق امارات با صهیونیست ها پشت پا زدن به ملت فلسطین است

آشوری: توافق امارات با صهیونیست ها پشت پا زدن به ملت فلسطین است