مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-18سياسي

انتصاب جالب دیگری در استانداری البرز/ داماد آقای معاون بالاخره پست مدیریتی گرفت!


«محمدحسین مدهنی» که در ماه های گذشته تلاش های بسیاری برای رسیدن وی به مسئولیت های مدیریتی در البرز صورت گرفته بود معاون مدیرکل بحران استانداری البرز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، روز دوشنبه 27 مردادماه در یک سکوت خبری محمدحسین مدهنی به عنوان معاون مدیرکل بحران استانداری البرز منصوب شد.

محمدحسین مدهنی داماد نورمحمد فردی معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز است و با آمدن فردی به استانداری البرز در ماه های گذشته تلاش های بسیاری از جانب برخی مدیران استان صورت گرفت تا نامبرده به عنوان بخشدار طالقان و یا شهردار پلنگ آباد که به تازگی صاحب شهرداری شده است انتخاب شود اما این تلاش ها نتیجه نداد و ظاهرا دیواری کوتاه تر از مدیریت بحران در استانداری نبود.

مدهنی کارشناس جنگلبانی لرستان بود و هیچ آشنایی با فعالیت های حوزه بحران ندارد.

ضروری است شخصیب که بر مسند مدیریت بحران در استان البرز قرار می گیرد آشنایی کامل با شرایط خاص جغرافیایی و اجتماعی این استان داشته باشد.

اگرچه انتصاب مدیران استانی در حدود 2 سال گذشته حاشیه دار و بعضا غیر کارشناسی بوده است؛ اما انتظار می رفت لااقل در حوزه مدیریت بحران در استانی که آبستن حوادث متعدد است دقت بیشتری می شد و افرادی در حوزه به کارگیری می شدند که آشنایی کامل با شرایط و چالش ها و نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جالب دیگری در استانداری البرز/ داماد آقای معاون بالاخره پست مدیریتی گرفت!

انتصاب جالب دیگری در استانداری البرز/ داماد آقای معاون بالاخره پست مدیریتی گرفت!