مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-18اقتصادي

صدور مجوز کسب و کار به خانه صنعت و معدن واگذار شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: وزارت صمت در راستای تسهیل فضای کسب و کار، صدور مجوز در این خصوص را به خانه صنعت و معدن استان تهران واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، یدالله صادقی در آبین تجلیل از برگزیدگان صنایع و معادت استان تهران، اظهار داشت: وزارت صمت در راستای تسهیل فضای کسب و کار، صدور مجوز در این خصوص را به خانه صنعت و معدن استان تهران واگذار کرده است.

رییس سازمان صمت استان تهران افزود: البته در گذشته نیز صدور بخشی از مجوزهای کسب وکار بر عهده این تشکل بود که برای اثربخشی تصمیمات، نیاز است دستورالعمل ها تغییر اساسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اقداماتی برای اصلاح ضوابط اجازه افزایش تولید و استقرار کارخانه ها در شعاع 120 کیلومتر تدوین شده است و به توافق های مثبتی دست یافته ایم.

صادقی اضافه کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز، برای تخصیص تسهیلات به واحدها و بنگاه های اقتصادی و تامین زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز) به نتایج خوبی دست یافته ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، اجازه ندادیم هیچ واحد تولیدی و صنعتی به دلیل نپرداختن مالیات، حق بیمه و کارخانه های در شرف تملیک بانک ها تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز کسب و کار به خانه صنعت و معدن واگذار شد

صدور مجوز کسب و کار به خانه صنعت و معدن واگذار شد