مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-18بين الملل

وزیر دفاع ترکیه: منابع نظامی خود را با طرابلس به اشتراک گذاشته ایم


وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر تداوم حمایت از دولت وفاق ملی لیبی، گفت منابع نظامی خود را با نیروهای این تشکیلات به اشتراک گذاشته و در حال ارائه آموزش نظامی به آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه که روز گذشته (دوشنبه) به همراه دیگر مقامات نظامی این کشور به طرابلس، پایتخت دولت وفاق ملی لیبی سفر کرده بود، بر تداوم حمایت آنکارا از این کشور تاکید کرد.

به نوشته روزنامه دیلی صاباح آکار امروز (سه شنبه) طی نشست خبری در طرابلس توضیح داد ترکیه مصمم است از تمامیت ارضی لیبی حفاظت کرده و به حمایت از پروژه های توسعه ای و بشردوستانه در این کشور ادامه می دهد.

وی با سازنده و مثبت خواندن نشستی که با مقامات دولت وفاق ملی لیبی و همچنین خالد بن محمد العطیه وزیر دفاع قطر در طرابلس داشت، گفت که انتظار حاصل شدن نتایج مفید برای مردم لیبی از این مباحثات را دارد.

بر این اساس، وزیر دفاع ترکیه اظهار داشت: طبق دستورات رییس جمهور ما (رجب طیب اردوغان)، به ایستادن در کنار خواهران و برادران لیبیایی خود ادامه می دهیم، کسانی که با آنها تاریخچه 500 ساله داریم و تلاش می کنیم امنیت و رفاه را برای مردم لیبی تامین کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه: منابع نظامی خود را با طرابلس به اشتراک گذاشته ایم

وزیر دفاع ترکیه: منابع نظامی خود را با طرابلس به اشتراک گذاشته ایم