مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-18اجتماعي

نهضت آموزش خط بریل و زبان اشاره در کشور راه اندازی می شود


معاون وزیر آموزش وپرورش از راه اندازی نهضت بریل و زبان اشاره در کشور خبر داد و گفت: در این طرح بالغ بر 5 هزار و 140 نفر در کشور آموزش خط بریل و زبان اشاره می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید جواد حسینی با اشاره به آغاز سال تحصیلی از 15 شهریورماه اظهار کرد: مهم ترین اقدام در آموزش وپرورش پروژه مهر است که تمام فرآیندهای آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی را شامل می شود.

وی از آماده سازی 142 میلیون جلد کتاب برای اعطا به 15 میلیون دانش آموز کشور خبر داد و گفت: تدریس کتب درسی در مدارس کشور بالغ بر 12 هزار و 900 ساعت از اول ابتدایی تا پایان تحصیل متوسطه است که میانگین این ساعات در جهان به میزان 8 هزار ساعت است.

معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به فرصت های کرونا برای آموزش وپرورش کشور تصریح کرد: در این فرآیند بهره وری اصلاح و مدرسه محوری در اولویت امور قرار گرفت و همراه با آن توسعه آموزش الکترونیک در مدارس شتاب پیدا کرد.

وی با اشاره به وضعیت حقوق و مزایان فرهنگیان در کشور نیز گفت: دولت بیشترین افزایش حقوق و مزایای فرهنگیان را در سال 99 اعمال کرده و در پی آن نیز مدیریت باید باانگیزه و مهارت باشد.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور سرانه دانش آموزان استثنایی را بالغ بر 10 مترمربع اعلام کرد و افزود: این سرانه به صورت استاندارد 28 مترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آموزش خط بریل و زبان اشاره در کشور راه اندازی می شود

نهضت آموزش خط بریل و زبان اشاره در کشور راه اندازی می شود