مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-18فرهنگي

فامنین نیاز به سالن نمایش فیلم دارد/ فرمانداری همکاری کند


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه شهرستان فامنین فاقد سالن نمایش فیلم است گفت: با توجه به نیاز خانواده های این منطقه، -  ‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهناز ضرابی زاده ظهر امروز در دیدار با فرماندار فامنین با ارائه پیشینه ای از تأسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دستاوردهای آن در طول این سال ها اظهار کرد: کتابخانه های کانون پرورش فکری از تخصصی ترین کتابخانه ها در سطح کشور است که به کودکان و نوجوانان خدمات می دهد.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در طول 6 ماه گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: با وجود شرایط حادی که در کل کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا به وجود آمد، کانون از رسالت خود دست بر نداشت و در این ایام نیز به صورت مجازی در خدمت کودکان و نوجوانان بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: در این میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین هم از این امر مستثنی نبود و به عنوان یکی از فعال ترین مراکز استان در این ایام خوش درخشیده است.

وی به مشکلات و کمبودهای کانون پرورش فکری کودکان شهرستان فامنین اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی هنری شهرستان فامنین فاقد سالن نمایش فیلم است که با توجه به نیاز خانواده های این منطقه، اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فامنین نیاز به سالن نمایش فیلم دارد/ فرمانداری همکاری کند

فامنین نیاز به سالن نمایش فیلم دارد/ فرمانداری همکاری کند