مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-18اقتصادي

ناحیه صنعتی خلیج فارس اهواز چه کار خواهد کرد؟


مدیر ناحیه صنعتی خلیج فارس اهواز گفت: اولویت این ناحیه در فاز صنعتی، ابتدا تولید قطعات خودروهای ملی است تا به سمت خودکفایی و تامین نیازها از داخل برویم.

- ایسنا/خوزستان مدیر ناحیه صنعتی خلیج فارس اهواز گفت: اولویت این ناحیه در فاز صنعتی، ابتدا تولید قطعات خودروهای ملی است تا به سمت خودکفایی و تامین نیازها از داخل برویم.

حسن صبحه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت پروژه ناحیه صنعتی، صنفی، تخصصی و نمایشگاهی خلیج فارس، اظهار کرد: پس از صدور مجوز از سوی شورای برنامه ریزی خوزستان در سال 94، احداث این ناحیه صنعتی با مساحت 300 هزار مترمربع آغاز شد و در مدت دو سال با هزینه ای بیش از 35 میلیارد تومان احداث شد.

وی افزود: فعالیت این ناحیه صنعتی از اسفندماه 95 تحت نظر وزارت صمت و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اشتغالزایی آغاز شد.

مدیر ناحیه صنعتی خلیج فارس اهواز تصریح کرد: ناحیه صنعتی خلیج فارس در سه فاز صنعتی، خدماتی و نمایشگاهی و به صورت کلیدی بهره برداری می شود و با توجه به دیربازده بودن طرح های پیش بینی شده در آن، سرمایه گذار در 8 تا 9 سال به سرمایه خود می رسد.

وی گفت: برای دریافت مجوزها در خوزستان باید از 14 دستگاه اجرایی استعلام کرد و این روند بیش از دو سال زمان می برد؛ از این رو با توجه به آب و هوای خوزستان و حمایت نشدن سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه صنعتی خلیج فارس اهواز چه کار خواهد کرد؟

ناحیه صنعتی خلیج فارس اهواز چه کار خواهد کرد؟