مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-18سياسي

هوشمندسازی تبریز با ایجاد 400 کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر


برنامه ریزی لازم جهت حفاری 400 کیلومتر از سطح شهر برای ایجاد فیبر نوری در راستای هوشمندسازی تبریز طی یک سال آتی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برنامه ریزی لازم جهت حفاری 400 کیلومتر از سطح شهر برای ایجاد فیبر نوری در راستای هوشمندسازی تبریز طی یک سال آتی، انجام یافته است.

شهرام دبیری در برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: این اقدام برای بهره مندی شهرداری تبریز و شرکت مخابرات می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

دبیری با بیان این که این سنسورها در نقاط مختلف نصب خواهد شد، افزود: با این اقدام تمام مسائل به صورت هوشمند اطلاع رسانی خواهد شد؛ به طور مثال اگر در آتش سوزی بازار این سنسورها نصب شده بودند به موقع از آتش سوزی اطلاع یافته و افدامات لازم انجام می یافت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با ارزیابی عملکرد سه ساله شورا، تشریح کرد: عملکرد شورای پنجم از چند جهت قابل قبول بوده است.

نخست اتحاد و همدلی بین اعضا که سبب شده به دور از گرایش های سیاسی و جناحی عمل کنیم و این موضوع باعث شده شاهد شورایی کم حاشیه باشیم تا شهروندان نیز شورای همدل را شاهد باشند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز از توجه به برنامه ریزی و تقویت نقش نظارتی شورا به عنوان دیگر مشخصه های شورای پنجم برشمرد و افزود: در راستای تقویت نقش نظارتی، حسابرسی تمام مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی تبریز با ایجاد 400 کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر

هوشمندسازی تبریز با ایجاد 400 کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر