مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-18اجتماعي

حداکثر زمان آموزش دانش آموزان در مناطق قرمز اعلام شد


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: تامین سلامت دانش آموزان و معلمان مهمترین اولویت وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99- 1400 است.

- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: تامین سلامت دانش آموزان و معلمان مهمترین اولویت وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99- 1400 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد زاده در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها/ مناطق استان بوشهر با اشاره به وضعیت کرونایی جامعه گفت: در این شرایط نگرانی های خاصی وجود دارد به همین دلیل به گونه ای برنامه ریزی شده که در شیوه های بازگشایی انعطاف لازم وجود داشته باشد تا دغدغه خانواده ها و فرهنگیان کاهش یابد.

محمد زاده با اشاره به تجربه سال گذشته آموزش و پرورش در خصوص آموزش از راه تلویزیون و فضای مجازی اضافه کرد: برای سال تحصیلی 99- 1400سه سناریو تعریف شده است که در سناریو نخست اگر همه مناطق سفید اعلام شود کلاس های درس به صورت حضوری همانند سال های گذشته تشکیل می شوند.

وی ادامه داد: اما اگر وضعیت زرد و در مرحله هشدار قرار گرفت 50 درصد از فعالیت ها در قالب فضای مجازی و شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) انجام می شود و 50درصد نیز به صورت حضوری است به این معنی که اگر تراکم کلاسی 30دانش آموز بود 15نفر در روزهای فرد و 15نفر در روزهای زوج در کلاس های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر زمان آموزش دانش آموزان در مناطق قرمز اعلام شد

حداکثر زمان آموزش دانش آموزان در مناطق قرمز اعلام شد