مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-18حوادث

دستگیری شکارچی سه بهله دلیجه در ملایر


رییس اداره محیط زیست ملایر از دستگیری شکارچی متخلف سه بهله دلیجه در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال بیش از پنج مورد دستگیری متخلفان شکار را در شهرستان داشتیم.

- عباس نجاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه سه بهله دلیجه از یک متخلف صید پرندگان شکاری در ملایر کشف و ضبط شد اظهار کرد: این شکارچی متخلف، بومی است و در یکی از روستاهای بخش جوکار اقدام به شکار این پرندگان داشته است.

وی با بیان اینکه برای این فرد متخلف پرونده تشکیل شده و برای اجرای حکم به مراجع قضایی معرفی می شود گفت: دلیجه، از پرندگان کوچک شکاری حیات وحش ایران است که به خانواده شاهین ها تعلق دارد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ملایر افزود: این پرنده یک شاهین کوچک و تعلیم پذیر است و شکارچیان متخلف معمولا بعد از شکار این پرنده را به صورت قاچاق به کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس می فروشند.

وی با اشاره به اینکه این گونه در معرض انقراض در مناطق حفاظت شده  و شکارممنوع به شدت مورد حفاظت است گفت:  صید و شکار این نوع پرندگان شکاری غیر مجاز بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

نجاری با بیان اینکه در سال جاری این اولین تخلف و دستگیری متخلفان شکار پرندگان شکاری در شهرستان بوده است افزود: از ابتدای سال بیش از پنج مورد دستگیری متخلفان شکار را در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی سه بهله دلیجه در ملایر

دستگیری شکارچی سه بهله دلیجه در ملایر