مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-18سياسي

نظرات اصلاحی سایر قوا در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می گیرد


ممکن است سران دو قوه قضاییه و مقننه برخی نظرات اصلاحی در خصوص جزییات اجرای طرح فروش نفت داشته باشند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود واعظی امروز (سه شنبه) در پاسخ به سوالی درباره ادعای ارسال نامه سران قوای قضاییه و مقننه به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعلام مخالفت با طرح فروش نفت اظهار داشت: ممکن است سران محترم دو قوه قضاییه و مقننه برخی نظرات اصلاحی در خصوص جزییات اجرای طرح مورد نظر داشته باشند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت، همانطور که در آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز نظرات اصلاحی دو قوه دیگر با استقبال مواجه شد.

رییس دفتر رییس جمهور با تشکر از رییس قوه قضاییه به جهت رعایت اخلاق سیاسی و تکذیب نگارش چنین نامه ای، افزود: جلسات شورای عالی اقتصادی سران اقتصادی در فواصل زمانی نسبتا کوتاهی برگزار می شود و در این جلسات همه حضار نظرات کارشناسی خود را حین طرح مباحث مختلف بیان می کنند.

فراتر از این اگر فرصت طرح بحثی در جلسه وجود نداشته باشد هم بیرون جلسه روسای محترم سه قوه با هم ارتباط بسیار خوبی دارند و مطالب لازم به راحتی قابل انتقال است.

واعظی ضمن درخواست از رسانه ها و فعالان سیاسی و اقتصادی برای دقت و اعتبارسنجی در انتشار اخبار مربوط به تعامل قوای سه گانه تصریح کرد: این نوع خبرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات اصلاحی سایر قوا در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می گیرد

نظرات اصلاحی سایر قوا در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می گیرد