مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-18اجتماعي

20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شد


معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان این که تأمین سلامت عمومی جامعه از جمله مصادیق حقوق شهروندی است، از پلمپ 20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان این که تأمین سلامت عمومی جامعه از جمله مصادیق حقوق شهروندی است، از پلمپ 20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در این استان خبر داد.

محمد نعیمی نژاد با اشاره به ضرورت پاکسازی کشتارگاه قدیم در محله صدرآباد یزد از هر نوع فعالیت در زمینه نگهداری و پرورش دام و طیور، اظهار کرد: فعالیت واحدهای غیرمجاز فروش و ذبح دام در استان عامل جدی آلودگی زیست محیطی و تهدیدی جدی برای شیوع بیماری در جامعه محسوب می شوند.

وی تغییر کاربری اراضی و طرح های تشویقی برای منطقه موصوف را از جمله راهکارهای تدوین شده برای پاکسازی کامل کشتارگاه قدیم یزد دانست و افزود: با همکاری شهرداری، دامپزشکی و شبکه بهداشت تاکنون بیش از 20 واحدهای دامداری غیرمجاز در یزد پلمب شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان این که هدف دادستانی تقویت فعالیت های اقتصادی در چارچوب قانون و فعال سازی ظرفیت های قانونی برای حمایت هرچه بیشتر از قانون مداران در شهر یزد است، گفت: با اقدامات دستگاه های اجرایی به ویژه مدیریت شهری راه برای متخلفین مسدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شد

20 واحد فروش و ذبح دام غیرمجاز در یزد پلمب شد