مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-18اجتماعي

مرتفع شدن ایرادات فنی شبکه شاد / برگزاری جشن پایان بی سوادی


رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به مرتفع شدن ایرادات فنی شبکه شاد تصریح کرد: هم اکنون شبکه شاد به فرهنگ عمومی در آموزش و پرورش تبدیل شده است که می تواند در شرایط عادی و بحرانی بخشی از فرایند آموزش باشد.

- رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به مرتفع شدن ایرادات فنی شبکه شاد تصریح کرد: هم اکنون شبکه شاد به فرهنگ عمومی در آموزش و پرورش تبدیل شده است که می تواند در شرایط عادی و بحرانی بخشی از فرایند آموزش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدزاده در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: شرایط خاص کرونایی سبب شده است که امسال پروژه مهر و بازگشایی متفاوتی نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم به همین دلیل باید با حساسیت و دقت بیشتری پروژه مهر را رصد و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با ماموریت وزیر، شورای معاونین وزارتخانه در استان ها حضور یافته تا روند اجرای پروژه مهر برای ثبت نام دانش آموزان به خصوص پایه های اول، هفتم و دهم و مدارس خارج، امتحانات شهریورماه و اعلام نتایج و هدایت تحصیلی رصد کنند.

محمدزاده اضافه کرد: ارزیابی از تهیه اطلس دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف آموزشی، تأمین و توزیع کتب درسی، انتخاب و آموزش مدیران مدارس، نقل و انتقالات داخل و خارج از استان، تراز نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتفع شدن ایرادات فنی شبکه شاد / برگزاری جشن پایان بی سوادی

مرتفع شدن ایرادات فنی شبکه شاد / برگزاری جشن پایان بی سوادی