مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-18اجتماعي

حداکثر زمان آموزش دانش آموزان در مناطق قرمز اعلام شد


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: تامین سلامت دانش آموزان و معلمان مهمترین اولویت وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99- 1400 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد زاده در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها/ مناطق استان بوشهر با اشاره به وضعیت کرونایی جامعه گفت: در این شرایط نگرانی‌های خاصی وجود دارد به همین دلیل به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در شیوه های بازگشایی انعطاف لازم وجود داشته باشد تا دغدغه خانواده‌ها و فرهنگیان کاهش یابد.

محمد زاده با اشاره به تجربه سال گذشته آموزش و پرورش در خصوص آموزش از راه تلویزیون و فضای مجازی اضافه کرد: برای سال تحصیلی 99- 1400سه سناریو تعریف شده است که در سناریو نخست اگر همه مناطق سفید اعلام شود کلاس‌های درس به صورت حضوری همانند سال‌های گذشته تشکیل می‌شوند.

وی ادامه داد: اما اگر وضعیت زرد و در مرحله هشدار قرار گرفت 50 درصد از فعالیت‌ها در قالب فضای مجازی و شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) انجام می شود و 50درصد نیز به صورت حضوری است به این معنی که اگر تراکم کلاسی 30دانش آموز بود 15نفر در روزهای فرد و 15نفر در روزهای زوج در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر زمان آموزش دانش آموزان در مناطق قرمز اعلام شد

حداکثر زمان آموزش دانش آموزان در مناطق قرمز اعلام شد