مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-18سياسي

خطری منطقه را تهدید کند، امارات مستحق گوش مالی خواهد بود


امارات تصمیم خطرناکی گرفته و باید بداند که اگر از طریق این دوستی غیرشرافتمندانه خطری منطقه ما را تهدید کند، - فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد:امارات تصمیم خطرناکی گرفته و باید بداند که اگر از طریق این دوستی غیرشرافتمندانه خطری منطقه ما را تهدید کند، آنها نیز شریک جرم و مستحق گوش مالی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدام غیرانسانی امارات متحده عربی در به رسمیت شناختن و برقراری روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم غاصب صیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: من طرفداری از طرح استقلال اسراییل و شناسایی او را، برای مسلمانان یک‏ فاجعه و برای دولت های اسلامی یک انفجار می دانم.

امام خمینی (ره) رژیم صهیونیستی غده ای سرطانی است که با توطئه استکبار جهانی به منطقه غرب آسیا تحمیل شد و این منطقه مهم و استراتژیک سال هاست که تحت تأثیر جنایات و ددمنشی های این رژیم وحشی و کودک کش قرار دارد.

هر سال تعداد زیادی کودک و زن فلسطینی در اثر جنایت های این رژیم به شهادت می رسند و کشورهای همسایه همچون سوریه و لبنان نیز منزجر و متأثر از این همسایه ناخوانده و لکه ننگین قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری منطقه را تهدید کند، امارات مستحق گوش مالی خواهد بود

خطری منطقه را تهدید کند، امارات مستحق گوش مالی خواهد بود