مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-18سياسي

بازدید رییس بسیج اساتید استان از خبرگزاری فارس اصفهان


رییس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان با مدیر دفتر خبرگزاری در استان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقری رییس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان، با علی صالحی مدیر دفتر خبرگزاری دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: آینده کشور را برای جوانان بسیار روشن می بینم و از همین رو نیاز به یک هم افزایی در زمینه هم راستا شدن توانمندی ها جود دارد؛ جوانان باید در این زمینه های رشد و پیشرفت حمایت شوند، هم افزایی حمایتی می تواند کمکی برای حضور فعال جوانان در آینده کشور باشد.

رییس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: البته در کنار حمایت ها، باید نقد سازنده هم وجود داشته باشد، نیروهایی که در مسیر انقلابی حرکت می کنند، تنها نیاز به پشتیبانی دارند چون مسیر درست را انتخاب کرده اند.

باقری در ادامه نیز مطرح کرد: باید شرایطی به وجود آید که روند رشد نیروهای جوان توسط سیستم های اداری و سازمانی ایجاد شود تا مسیر رشد جوانان طی شود و آن ها دل زده نشوند و یکی از ابزار ایجاد این اتفاقات مثبت رسانه است.

همچنین در این دیدار علی صالحی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار کرد: بسیج اساتید یکی از سنگرهای مهم انقلاب برای دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس بسیج اساتید استان از خبرگزاری فارس اصفهان

بازدید رییس بسیج اساتید استان از خبرگزاری فارس اصفهان