مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-18ورزشي

پرداخت حتی یک دلار برای مربی «خارجی» اشتباه است


خبرگزاری فارس، کرمانشاه - کمیل نظری: مربی تیم ملی بوکس جوانان و ریاست هیات ووشو استان کرمانشاه از رضا مهدی پور چهره ای دووجهی اما کاملا ورزشی و رزمی ساخته است؛ کسب نتایج و عملکرد مثبت در زمان تصدی نایب رییس و دبیری هیات بوکس استان کرمانشاه و عملکرد موفق در رده های پایه مسئولین کمیته فنی فدراسیون بوکس را مجاب کرد تا او را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کنند، در زیر مصاحبه دو وجهی را می خوانید که از خاطرات و مخاطرات مدیریت ورزشی اوست.

فارس:چه عواملی باعث شد که به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شوید؟ مهدی پور: با توجه به عملکردم در مسابقات آسیاسی کویت به عنوان سرمربی تیم ملی نونهالان، مسابقات آسیایی تایلند و مسابقات آسیایی امارات بنا به صلاح دید کمیته فنی فدراسیون و مسئولین فدراسیون بوکس به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شدم و امیدوارم در این سمت عملکرد قابل قبولی از خودم نشان بدهم.

فارس: به نظر می رسد در دوران مدیریت جدید فدراسیون و حضور حسین ثوری شاهد یک سری اقدامات نوآورانه در فدراسیون هستیم، نظر شما در این خصوص چیست؟ مهدی پور: بله دقیقا، پس از انتخاب آقای ثوری به عنوان ریاست فدراسیون بوکس، شاهد اقدمات نوآورانه همچون بوکس کارگری، بوکس شهرداری، بوکس دانشجویی و یا بوکس در نیروهای مسلح بوده ایم این اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حتی یک دلار برای مربی «خارجی» اشتباه است

پرداخت حتی یک دلار برای مربی «خارجی» اشتباه است