مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-18سياسي

مراسم عزای حسینی بیت خوشرو مجازی برگزار می شود


تولیت بیت سادات خوشروی کرمان با اشاره به شیوع کرونا گفت: مراسم عزای حسینی بیت خوشرو امسال مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد خوشرو صبح سه شنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص مجلس عزاداری امام حسین (ع) بیان داشت: این مجلس بیش از صد سال توسط برخی از افراد قدیمی بنیانگذاری شده و قطعاً لطف اباعبدالله (ع) بوده است.

سیدحسین خوشرو، بانی با اخلاصی بود که اعتماد مردم را جلب کرد و توانست طی سال های گذشته خیمه عزاداری امام حسین (ع) را بر پا کند بدون اینکه سخنران و واعظ باشد و اینگونه توانست پایه و اساس خوبی برای شهر در بحث معنویت فراهم کند.

وی افزود: سید خوشرو بسیاری از فراز و نشیب های سیاسی، معنوی، اجتماعی و … را پشت سر گذاشت؛ به عنوان مثال در فراز سیاسی برپایی این مجلس در استان کرمان مربوط به دوره رضا خان می شود و از جمله مجالسی است که نتوانستند تعطیل کند زیرا حضور مردم و حتی حضور دولتی ها مانع از تعطیلی آن می شد.

تولیت بیت سادات خوشرو گفت: سید حسین خوشرو هیچ گرایشی به حزب های مختلف نداشت و میانه روی از خصلت های بارز او بود که قطعاً فرزندان و نوادگانش هم پیرو همان خط و روش هستند.

خوشرو تصریح کرد: بسیاری از احزاب سیاسی تمایل داشتند با سید محمد خوشرو تعامل داشته باشند اما او به هیچ حزب و گروهی گرایش نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزای حسینی بیت خوشرو مجازی برگزار می شود

مراسم عزای حسینی بیت خوشرو مجازی برگزار می شود