مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-18ورزشي

حمایت از هییت های ورزشی در اولویت قرار دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با وجود اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم اما حمایت از هیئت های ورزشی در اولویت این اداره کل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنکار مهر، علی خلیلی ظهر سه شنبه در مجمع عمومی هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در شرایط کرونایی قرار داشته و ورزش یکی از بخش هایی است که بیشترین تاثیر را از این قضیه متحمل شده است، افزود: با این وجود حمایت از هیئت های ورزشی جزو اولویت های این اداره کل است.

وی با یادآوری اینکه ورزش یکی از بخش هایی است که بیشترین ضربه را به واسطه تعطیلی اماکن ورزشی متحمل شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد تعطیلی اماکن ورزشی به واسطه شیوع ویروس کرونا هستیم، به همین خاطر منابع درآمدی این اداره کل نیز کاهش پیدا کرده اما حمایت از هیئت های ورزشی در اولویت قرار دارد.

خلیلی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، دوباره شاهد بازگشت به روزهای گذشته و بازگشایی اماکن ورزشی باشیم، ادامه داد: بی تردید عرصه ورزش از زمان شیوع ویروس کرونا، همراهی لازم را با کادر درمانی به عمل آورده و این امیدواری وجود دارد که با رعایت پروتکل های بهداشتی، دوباره به روزهایی بازگردیم که ورزشکاران بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هییت های ورزشی در اولویت قرار دارد

حمایت از هییت های ورزشی در اولویت قرار دارد